Deze Algemene Leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op elke levering door ByMoise
PRIJZEN
Alle prijzen op de website zijn in euro's, inclusief BTW, exclusief verzendkosten en overige kosten.
AANBOD
ByMoise verkoopt naast de collectie die we zelf hebben ontworpen ook andere merken. De items die zelf zijn ontworpen staan onder het kopje 'eigen collectie'. Overige kleding wordt dus ingekocht en verkocht door ByMoise.
BESCHADIGING
ByMoise is niet verantwoordelijk voor het verlies en/of beschadiging van de verzonden goederen. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met het geleverde product dan horen wij het graag zo snel mogelijk.
GARANTIE
ByMoise garandeert dat de specificaties van de afgeleverde goederen gelijk zijn als de aangeboden producten op de website. Uitzonderingen kunnen er zijn in kleur en de structuur (vooral als het een handgemaakt of natuur product is).
De garantie geld niet wanneer;
OVERMACHT
ByMoise is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting aan de klant indien gehinderd door overmacht. In elk geval wordt onder overmacht verstaan digitale uitsplitsing op ByMoise.nl en transport vertragingen (stakingen).
INTELLECTUELE EN INDUSTRIËLE EIGENDOM RECHTS
U dient alle intellectuele en industriële eigendomsrechten welke rusten op de door ByMoise geleverd volledig en onvoorwaardelijk producten te respecteren.
PRIVACY
ByMoise respecteert uw privacy. ByMoise gebruikt klantinformatie alleen voor verwerking en verzending van orders en zal onder geen enkele omstandigheid worden verkocht, openbaar gemaakt of verspreid aan derden.
KLACHTENREGELING
De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerktijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen een termijn van 14 werkdagen geantwoord met een bericht van ontvangst en indicatie wanneer een consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.